Відповіді на запитання №№ 251 - 300 з переліку запитань для кваліфікаційного оцінювання кандидатів на посаду судді Касаційного адміністративного суду
Відповіді надані та розміщуються з дозволу Жук Андрія, Кравець Олександра та ще одного кандидата до Верховного Суду, який побажав залишитись невідомим.
Червоним виділено те, що автори вважали некоректним.
№
зап
|
ЗАПИТАННЯ
|
ВІДПОВІДЬ
|
ДЖЕРЕЛО
(Назва,
стаття)
|
251-300
|
|||
251
|
Коли
припиняє свою діяльність дільнична
виборча комісія з виборів Президента України?
|
3.
Повноваження дільничної виборчої комісії припиняються через п’ять днів після
дня офіційного оголошення Центральною виборчою комісією результатів виборів
Президента України.
цієї
комісії.
|
Вибори
Президента, 27
|
252
|
Коли
розпочинається перебіг строку апеляційного оскарження постанови суду першої
інстанції, якщо справу розглянуто у скороченому провадженні?
|
8.
Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена
сторонами в апеляційному порядку.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному
порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні
права, свободи, інтереси чи обов'язки.
|
КАС,
183-2
|
253
|
Коли
скликається перше засідання виборчої комісії з
виборів Президента України?
|
3. Перше засідання
виборчої комісії скликається не пізніш як на другий день після дня її
утворення, а наступні - за необхідності.
|
Вибори
През, 28
|
254
|
Кому
забороняється нести витрати, пов'язані з організацією і діяльністю
ініціативної групи з проведення всеукраїнського референдуму?
|
Органам
державної влади, органам місцевого самоврядування, а також підприємствам,
установам, організаціям, які перебувають у державній та в комунальній
власності, забороняється нести витрати,
пов'язані з організацією і діяльністю ініціативної групи з проведення
всеукраїнського референдуму.
|
Референдум,
31
|
255
|
Кому
може висловити недовіру обласна рада?
|
Повноваження
голів місцевих державних адміністрацій припиняються Президентом України у
разі: 8) висловлення недовіри двома третинами від складу відповідної ради;
Стаття
118.Якщо недовіру голові районної чи обласної державної адміністрації
висловили дві третини депутатів від складу відповідної ради, Президент
України приймає рішення про відставку голови місцевої державної
адміністрації.
|
Місцеві
державні адміністрації, 9
Конституція,
118
|
256
|
Кому
надаються пільги - надбавки до пенсій, які вони отримують, у розмірі
200 процентів мінімальної пенсії за віком?
|
"Інвалідам
війни пенсії підвищуються: інвалідам I групи - у розмірі 400 процентів
мінімальної пенсії за віком, II групи - 350 процентів мінімальної пенсії за
віком, III групи - 200 процентів мінімальної пенсії за віком".
|
Статус
ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту, 13
|
257
|
Кому
підконтрольні органи місцевого самоврядування з
питань здійснення ними повноважень органів виконавчої влади?
|
Стаття
143. Органам місцевого самоврядування можуть надаватися законом окремі повноваження
органів виконавчої влади. Держава фінансує здійснення цих повноважень у
повному обсязі за рахунок коштів Державного бюджету України або шляхом
віднесення до місцевого бюджету у встановленому законом порядку окремих
загальнодержавних податків, передає органам місцевого самоврядування
відповідні об'єкти державної власності.
|
Конституція,
143
|
258
|
Кому
підпорядковується керівник Спеціалізованої антикорупційної
прокуратури?
|
5.
Керівник Спеціалізованої антикорупційної прокуратури підпорядковується
безпосередньо Генеральному прокурору України.
|
Прокуратуру
України, 8-1
|
259
|
Кому
(?) призначається державна соціальна допомога особам, які не
мають права на пенсію, та інвалідам?
|
1)
досягла віку, встановленого статтею 1 цього Закону та не має права на пенсію
відповідно до чинного законодавства або визнана інвалідом в установленому
порядку;
2)
не одержує пенсію або соціальні виплати, що призначаються для відшкодування
шкоди, заподіяної ушкодженням здоров'я на виробництві, передбачені Законом
України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від
нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили
втрату працездатності";
3)
є малозабезпеченою особою (крім інвалідів, зазначених у пункті 4 цієї
частини);
4)
є інвалідом I групи, середньомісячний сукупний дохід якого не перевищує 115
відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
|
Державну
соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, 4
|
260
|
Кому,
згідно з Конституцією України, належить право законодавчої ініціативи
у Верховній Раді України?
|
Стаття
93. Право законодавчої ініціативи у Верховній Раді України належить Президентові
України, народним депутатам України та Кабінету Міністрів України.
|
Конституція,
93
|
261
|
39.3.
Методи визначення ціни у контрольованих операціях
39.3.1. Визначення ціни з метою оподаткування
доходів (прибутку, виручки) платників податків, що є сторонами контрольованої
операції, здійснюється за одним із зазначених методів:
39.3.1.1.
порівняльної неконтрольованої ціни (аналогів продажу);
39.3.1.2.
ціни перепродажу;
|
ПК,
39
|
|
262
|
Між
податковим органом і платником податків було укладено договір щодо розстрочення
податкових зобов'язань платника податків.
Яка
ознака характеризує даний договір як адміністративний?
|
До
ознак адміністративного договору відносить такі:
1)
суб'єктом його є учасник публічно-правових відносин і, перш за все, такий, що
володіє владними повноваженнями;
2)
контрагентом у договорі може бути особа, яка володіє будь- яким статусом, але
у публічно-правовій сфері є носієм деяких владно- регулюючих функцій;
3)
містить особливий предмет: питання влади, управління, саморегуляції тощо;
4)
сторони договору набувають своєрідних обов'язків, які забезпечуються
специфічними засобами: заходи організаційного, правового, економічного
характеру тощо.
Зауважимо,
що конструкція адміністративного договору отримала нормативне закріплення. У
статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що
адміністративний договір є дво- або багатосторонньою угодою, зміст якої
становлять права та обов'язки сторін, що випливають із владних управлінських
функцій суб'єкта владних повноважень, який є однією із сторін угоди.
|
Теорія
|
263
|
Верховна
Рада України
|
Конституція,
85
|
|
264
|
Міністри,
які не очолюють міністерств, призначаються:
|
5.
За поданням Прем’єр-міністра України Верховна Рада України може призначати
міністрами осіб, які не очолюють міністерств. До складу Кабінету Міністрів
України може бути призначено не більше двох таких міністрів.
|
Кабінет
міністрів, 9
|
265
|
Міською
радою (іншою, ніж Київська міська рада) впродовж 2-х місяців після подання
територіального управління Державної судової адміністрації України не
прийнято рішення про затвердження списку присяжних.
Окружним судом, у зв'язку із необхідністю забезпечення своєчасного розгляду
справ, прийнято рішення про продовження повноважень попередніх присяжних до
того часу, поки не буде обрано нових. Чи буде дане рішення правомірним і
чому?
|
Рішення
окружного суду про продовження повноважень присяжних буде протиправним у
зв′язку із відсутністю у суду таких повноважень.
1.
Для затвердження списку присяжних територіальне управління Державної судової
адміністрації України звертається з поданням до відповідних місцевих рад, які
формують і затверджують у кількості, зазначеній у поданні, список громадян,
які постійно проживають на територіях, на які поширюється юрисдикція відповідного
окружного суду, відповідають вимогам статті 65 цього Закону і дали згоду бути
присяжними.
3.
У разі неприйняття місцевою радою (місцевими радами) протягом двох місяців з
моменту отримання подання рішення про затвердження списку присяжних територіальне
управління Державної судової адміністрації України звертається з поданням
щодо затвердження списку присяжних до відповідної обласної ради.
|
Судоустрій,
64
|
266
|
Міською
радою був наданий дозвіл на будівництво багатоповерхового житлового будинку.
Через декілька місяців після початку робіт відбулося руйнування стіни
сусідньої будови обласної лікарні, оскільки викопаним котлованом
були пошкоджені підземні приміщення лікарні, які виходили на територію,
призначену для будівництва. Яку вимогу частини третьої статті 2 Кодексу
адміністративного судочинства України порушено суб'єктом владних повноважень
виданням зазначеного адміністративного акту?
|
3)
обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для
прийняття рішення (вчинення дії);
8)
пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими
несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на
досягнення яких спрямоване це рішення (дія);
|
КАС,
2
|
267
|
На
виконання рішення національного суду щодо виплати податковою
інспекцію заявнику надлишково сплаченої суми прибуткового податку було
відкрито виконавче провадження. Виконати рішення
суду не виявлялось за можливе протягом 4 років, оскільки податкова інспекція
не є стороною виконавчого провадження за рішеннями, де боржником є держава.
Яке право, на думку Європейського суду з прав людини, НЕ було порушено в
даній справі?
|
6.1
та 1 прот. 1
|
ЄКПЛ,
6
|
268
|
На
державних службовців поширюються вимоги щодо політичної неупередженості.
За
яких умов державному службовцю можна брати участь у політичній агітації?
|
4. У разі
реєстрації державного службовця кандидатом у депутати Центральною виборчою
комісією, виборчими комісіями, сформованими (утвореними) в установленому
порядку, він зобов’язаний в одноденний строк письмово повідомити про це
керівника державної служби.
Державному службовцю за його заявою надається
відпустка без збереження заробітної плати на час участі у виборчому процесі.
Зазначена відпустка надається за рішенням керівника державної служби з дня
його повідомлення про участь у виборчому процесі і до дня його завершення
відповідно до виборчого законодавства.
|
Державну
службу, 10.
|
269
|
На
забезпечення чого спрямований Закон України "Про державну допомогу
сім'ям з дітьми"?
|
спрямований
на забезпечення пріоритету державної допомоги сім'ям з дітьми у загальній
системі соціального захисту населення.
|
Державну
допомогу сім'ям з дітьми
|
270
|
На
засіданні Верховної Ради України схвалено законопроект про внесення змін до
розділу "Вибори. Референдум" Конституції України. Які наступні дії
має бути вчинено для набрання законом сили?
|
Стаття
156. Законопроект про внесення змін до розділу I "Загальні
засади", розділу III "Вибори. Референдум" і розділу XIII
"Внесення змін до Конституції України" подається до Верховної Ради
України Президентом України або не менш як двома третинами від
конституційного складу Верховної Ради України і, за умови його прийняття не
менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України, затверджується
всеукраїнським референдумом, який призначається Президентом України.
|
Конституція,
156
|
271
|
На
засіданні Кабінету Міністрів України обговорювалось питання про утворення
центрального органу виконавчої влади, основним завданням якого буде
здійснення державного контролю за дотриманням суб'єктами адміністративного
права актів законодавства. У якій організаційно-правовій формі має бути
створено такий орган?
|
У
разі якщо більшість функцій центрального органу виконавчої влади складають
контрольно-наглядові функції за дотриманням державними органами, органами
місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними та фізичними
особами актів законодавства, центральний орган виконавчої влади утворюється
як інспекція.
|
Кабінет
міністрів, 17.2
|
272
|
На
зборах громадян України схвалено пропозицію про винесення на всеукраїнський
референдум за народною ініціативою таких питань:
"1.
Чи згодні ви з тим, що Конституція України в новій редакції має бути ухвалена
безпосередньо українським народом на всеукраїнському референдумі",
"2.
Чи ухвалюєте ви Конституцію України в новій редакції, проект якої додається,
внесену на всеукраїнський референдум, проголошений Президентом України за
народною ініціативою?".
Чи
можна виносити на один референдум такі питання та чому?
|
Ні,
перше питання вже передбачено Конституцією
|
|
273
|
На
зборах громадян України, які мають право голосу на всеукраїнському
референдумі, прийнято рішення про створення ініціативної групи для збору
підписів під ініціативою щодо висловлення недовіри Верховній
Раді України і проведенні позачергових парламентських виборів. Чи може таке
питання бути винесене на всеукраїнський референдум та чому?
|
ВІДМОВИТИ
чинна
Конституція України не передбачає інституту висловлення недовіри на
всеукраїнському референдумі, в тому числі проголошеному за народною
ініціативою, Верховній Раді України чи будь-яким іншим конституційним органам
державної влади як можливої підстави дострокового припинення їх повноважень.
Тому
винесення на всеукраїнський референдум питання щодо недовіри Верховній Раді
України
за відсутності названого інституту в Основному Законі України було б
порушенням такого конституційного принципу, як здійснення органами державної
влади своїх повноважень у межах, встановлених Конституцією України, та
принципів правової держави, якою проголошено Україну.
|
Рішення
КСУ від 27.03.2000, N 3-рп/2000
|
274
|
На
кого із зазначених посадових осіб поширюється принцип політичної нейтральності?
|
1. Особи, зазначені у пункті 1, підпункті
"а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані при
виконанні своїх службових повноважень дотримуватися політичної нейтральності,
уникати демонстрації у будь-якому вигляді власних політичних переконань або
поглядів, не використовувати службові повноваження в інтересах політичних
партій чи їх осередків або окремих політиків.
|
Запобігання
корупції, 40
|
275
|
На
кого покладено "тягар доказування" в адміністративних справах про
протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень?
|
На
суб’єкта владних повноважень
|
КАС,
71
|
276
|
На
кого поширюється обмеження щодо спільної роботи близьких осіб?
|
1.
Особи, зазначені у підпунктах
"а", "в"-"з" пункту
1 частини першої статті 3 цього Закону, не можуть мати у прямому
підпорядкуванні близьких їм осіб або бути прямо підпорядкованими у зв’язку з
виконанням повноважень близьким їм особам.
Особи,
які претендують на зайняття посад, зазначених у підпунктах "а",
"в"-"з" пункту 1 частини першої статті 3 цього Закону,
зобов’язані повідомити керівництво органу, на посаду в якому вони
претендують, про працюючих у цьому органі близьких їм осіб.
Положення
абзаців першого та другого цієї частини не поширюються на:
1)
народних засідателів і присяжних;
2)
близьких осіб, які прямо підпорядковані один одному у зв’язку з набуттям
одним з них статусу виборної особи;
3)
осіб, які працюють у сільських населених пунктах (крім тих, що є районними
центрами), а також гірських населених пунктах.
2.
У разі виникнення обставин, що порушують вимоги частини першої цієї статті,
відповідні особи, близькі їм особи вживають заходів щодо усунення таких
обставин у п’ятнадцятиденний строк.
Якщо
в зазначений строк ці обставини добровільно не усунуто, відповідні особи або
близькі їм особи в місячний строк з моменту виникнення обставин підлягають
переведенню в установленому порядку на іншу посаду, що виключає пряме підпорядкування.
У
разі неможливості такого переведення особа, яка перебуває у підпорядкуванні,
підлягає звільненню із займаної посади.
|
Запобігання,
27
|
277
|
На
кому при розгляді справи у Європейському суді з прав людини лежить обов'язок
доведення того, що засіб національного юридичного захисту був ефективним,
доступним як теоретично, так і практично у відповідний час?
|
На
Уряді країни
|
|
278
|
На
одному із засідань Кабінет Міністрів України деталізував визначені законом
правила
реєстрації місця проживання. Яким актом Уряд має затвердити ці правила?
|
ПОСТАНОВОЮ
Кабінет
Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України,
актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих
відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання
акти - постанови і розпорядження.
Акти
Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов
Кабінету Міністрів України.
Акти Кабінету Міністрів України з
організаційно-розпорядчих та інших поточних питань видаються у формі
розпоряджень Кабінету Міністрів України.
Акти Кабінету Міністрів України, які відповідно до
закону є регуляторними актами, розробляються, розглядаються, приймаються та
оприлюднюються з урахуванням вимогЗакону
України "Про засади державної регуляторної політики у сфері
господарської діяльності"
|
Кабінет
Міністрів, 49
|
279
|
На
підставі протоколів окружних комісій з всеукраїнського референдуму про
підсумки
голосування в межах відповідних округів референдуму та протоколу Центральної
виборчої комісії про підсумки голосування у закордонному окрузі референдуму
ЦВК встановила, що у голосуванні на референдумі взяли участь менше половини
учасників всеукраїнського референдуму з тих, що внесені у списки учасників
всеукраїнського референдуму. При цьому, третина бюлетенів референдуму була
визнана недійсною, ще у третині виборчих дільниць одного територіального
округу референдуму голосування визнано недійсним. Загалом, більшість з тих,
хто взяв участь у референдумі, висловилися на підтримку питання, яке
виносилося на референдум. Яким має бути остаточне рішення ЦВК?
|
Центральна виборча комісія на своєму
засіданні оголошує результати всеукраїнського референдуму, про що
зазначається у протоколі засідання комісії.
6.
Питання, винесене на всеукраїнський референдум, вважається схваленим
(затвердженим), якщо за це проголосувало більше половини голосів учасників
референдуму, що взяли участь у голосуванні.
7.
У разі недотримання вимог частини шостої цієї статті Центральна виборча
комісія приймає рішення про визнання питання референдуму таким, що не
схвалене (не затверджене) на всеукраїнському референдумі.
|
Референдум,
93,94
|
280
|
На
підставі яких документів окружними виборчими комісіями утворюються спеціальні
виборчі дільниці, що існують на тимчасовій основі, згідно з
Законом України "Про вибори Президента України"?
|
2. Спеціальні виборчі дільниці,
що існують на тимчасовій основі, утворюються окружною виборчою комісією на підставі
подань районних, районних у містах Києві та Севастополі державних
адміністрацій чи виконавчих комітетів міських рад міст обласного
(республіканського в Автономній Республіці Крим) значення, форма яких
затверджується Центральною виборчою комісією. Зазначені подання повинні
надійти до відповідної окружної виборчої комісії не пізніш як за тридцять
п’ять днів до дня голосування.
|
Вибори
Президента, 20
|
281
|
На
підставі якого нормативно-правового акту встановлюються види соціального
захисту громадян, які захворіли на променеву хворобу або захворювання яких
пов'язане з переопроміненням внаслідок будь-якої аварії?
|
Закон
«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи» спрямований на захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи, та розв’язання пов’язаних з нею проблем
медичного і соціального характеру, що виникли внаслідок радіоактивного
забруднення території; громадян, які постраждали внаслідок інших ядерних
аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї, та
розв’язання пов’язаних з цим проблем медичного і соціального характеру.
|
Статус
і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи, 1
|
282
|
На
посади якого складу військовослужбовців Збройних Сил України за контрактом не
можуть бути прийняті іноземці та особи без
громадянства?
|
1.
Іноземці та особи без громадянства можуть бути прийняті на військову службу
до Збройних Сил України за контрактом на посади рядового, сержантського і
старшинського складу.
|
Військовий
обов’язок і військову службу, 21-1
|
283
|
На
посаду керівника державного комерційного підприємства призначено особу, яка
свого часу одноособово заснувала господарське товариство приватного права та
сформувала його статутний капітал за рахунок
власних вкладів.
Який
спосіб запобігання конфлікту інтересів новопризначеним керівником державного
комерційного підприємства передбачений законом у такій ситуації?
|
1. Особи, зазначені у пункті 1, підпункті
"а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону,
зобов’язані протягом 30 днів після призначення (обрання) на посаду передати в
управління іншій особі належні їм підприємства та корпоративні права у
порядку, встановленому законом.
У такому випадку особам, зазначеним у пункті 1,
підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону,
забороняється передавати в управління належні їм підприємства та корпоративні
права на користь членів своєї сім’ї.
2. Передача особами, зазначеними у пункті 1,
підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону,
належних їм підприємств, які за способом утворення (заснування) та формування
статутного капіталу є унітарним, здійснюється шляхом укладення договору
управління майном із суб’єктом підприємницької діяльності.
3. Передача особами, зазначеними у пункті 1,
підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону,
належних їм корпоративних прав здійснюється в один із таких способів:
1) укладення договору управління майном із
суб’єктом підприємницької діяльності (крім договору управління цінними
паперами та іншими фінансовими інструментами);
4. Особи, зазначені у пункті 1, підпункті
"а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, не
можуть укладати договори, зазначені у частинах другій та третій цієї статті, із
суб’єктами підприємницької діяльності, торговцями цінними паперами та
компаніями з управління активами, в яких працюють члени сім’ї таких осіб.
5. Особи, зазначені у пункті 1, підпункті
"а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, призначені
(обрані) на посаду, в одноденний термін після передачі в управління належних
їм підприємств та корпоративних прав зобов’язані письмово повідомити про це
Національне агентство із наданням нотаріально засвідченої копії укладеного
договору.
|
Запобігання
корупції, 36
|
284
|
на
посаду судді Касаційного адміністративного суду
|
???
|
НЕПОВНЕ
ЗАПИТАННЯ
|
285
|
На
реалізацію якого принципу виборчого права впливає високий прохідний бар'єр?
|
?????
А низький на який впливає? А відсутність прохідного бар’єру?
Хіба
що на «право бути обраним».
|
БРАК
|
286
|
На
різні виборчі дільниці в день виборів народних депутатів України надійшли
чотири рішення суду про виключення зі списку виборців осіб, які неправомірно
були включені до нього. На першій дільниці виключення зі списку здійснили
шляхом запису у графі для підпису виборця про отримання бюлетеня напису
"Вибув", на другій - шляхом простого викреслення прізвища виборця
зі списку виборців для голосування й підписом поряд голови виборчої комісії,
на третій - шляхом запису в графі "Примітки" напису
"Виключено" та підпису голови дільчої виборчої комісії, на
четвертій - шляхом викреслення, що засвідчується записом
"Виключено" та підписами голови і секретаря дільничної виборчої
комісії
у графі "Примітки". Яким спосіб виключення є правильним?
|
Стаття
42. Внесення змін та уточнень до уточненого списку виборців на звичайній
виборчій дільниці
1. Зміни до уточненого списку виборців вносить
голова або заступник голови та секретар дільничної виборчої комісії на
підставі рішення суду та повідомлення органу ведення Державного реєстру
виборців.
2. У день голосування зміни до уточненого списку
виборців вносяться виключно на підставі рішення суду.
3. При включенні виборця до списку виборців на
виборчій дільниці у порядку внесення змін до уточненого списку виборців відомості про нього,
передбачені формою списку виборців, вносяться у кінці списку виборців. При
цьому у графі "Примітки" зазначаються дата і номер рішення суду або
дата повідомлення органу ведення Державного реєстру виборців, а також, у разі
якщо виборча адреса виборця знаходиться за межами відповідного одномандатного
округу, робиться відмітка про отримання виборцем лише бюлетеня для
голосування у загальнодержавному окрузі.
4. Виключення зі
списку виборців осіб, які неправомірно включені до нього, здійснюється шляхом
викреслення, що засвідчується записом "Виключено" та підписами
голови і секретаря дільничної виборчої комісії у графі "Примітки".
При цьому в зазначеній графі поруч із прізвищем виборця зазначаються дата і
номер рішення суду або повідомлення органу ведення Державного реєстру
виборців.
|
Вибори
народних, 42
|
287
|
На
сесії обласної ради було прийняте рішення про висловлення недовіри голові
обласної державної адміністрації, за яке проголосувало дві третини від складу
обласної ради.
Яка
процедура повинна за цим слідувати?
|
Конституція,
118
|
|
288
|
На
сесії районної ради було прийняте рішення про висловлення недовіри голові
районної державної адміністрації, за яке проголосувала проста більшість від
складу районної
ради.
Яка процедура повинна за цим слідувати?
|
Стаття
118. Обласна чи районна рада може висловити недовіру голові відповідної
місцевої державної адміністрації, на підставі чого Президент України приймає
рішення і дає обґрунтовану відповідь.
|
Конституція,
118
|
289
|
На
участь у конкурсі на посаду судді Вищого суду з питань інтелектуальної
власності
подали заяву суддя апеляційного суду, який має стаж роботи на посаді
судді 15 років, та викладач, який раніше працював суддею місцевого
суду та має стаж роботи на посаді судді 12 років, а також 5 років наукового
стажу. Вказані кандидати набрали однакову кількість балів із практичного
завдання, виконаного під час іспиту, проведеного в межах процедури
кваліфікаційного оцінювання. Кому із вказаних осіб надається перевага при
призначенні на посаду судді?
|
Стаття
79. Проведення конкурсу на зайняття вакантної посади судді
15.
У разі однакової позиції за рейтингом, визначеним за результатами
кваліфікаційного оцінювання для участі у конкурсі на посаду судді Вищого суду
з питань інтелектуальної власності, перевага надається учаснику, який набрав
більшу кількість балів із виконаного під час іспиту, проведеного в межах
процедури кваліфікаційного оцінювання, практичного завдання, а за однакової
кількості балів - учаснику, який є суддею.
Таким
чином перевага буде надана судді апеляційного суду
|
Судоустрій,
79
|
290
|
На
участь у конкурсі на посаду судді Конституційного Суду України подали
заяву
чотири особи: перша з яких на день призначення досягла тридцяти п'яти років,
друга є правником із визнаним рівнем компетентності, третя особа має вищу
юридичну освіту і стаж
професійної
діяльності у сфері права щонайменше десять років, а четверта - є громадянином
України, який на законних підставах перебуває на території України. Хто із
цих осіб може
бути
суддею Конституційного Суду України?
|
Четверта
особа
До
складу Конституційного Суду України входять вісімнадцять суддів
Конституційного Суду України.
Президент України, Верховна Рада України та з’їзд
суддів України призначають по шість суддів Конституційного Суду України.
Відбір кандидатур на посаду судді Конституційного
Суду України здійснюється на конкурсних засадах у визначеному законом
порядку.
Суддею Конституційного Суду України може бути громадянин
України, який володіє державною мовою, на день призначення досяг сорока
років, має вищу юридичну освіту і стаж професійної діяльності у сфері права
щонайменше п’ятнадцять років, високі моральні якості та є правником із
визнаним рівнем компетентності.
|
Конституція,
148
|
291
|
Особами, які мають особливі
заслуги перед Батьківщиною, вважаються особи, нагороджені орденом Героїв
Небесної Сотні, Герої Радянського Союзу, повні кавалери ордена Слави, особи,
нагороджені чотирма і більше медалями "За відвагу", а також Герої
Соціалістичної Праці, удостоєні цього звання за працю в період Великої Вітчизняної
війни 1941-1945 років.
25)
виплата дружині (чоловіку) і дітям віком до 18 років у разі смерті (загибелі)
одноразової допомоги в розмірі п'яти прожиткових мінімумів, затверджених
законом на день смерті (загибелі), у розрахунку на місяць на одну особу;
|
Статус
ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту, 11
|
|
292
|
На
який вид допомоги мають право діти сімей, які отримують соціальну допомогу, як малозабезпечена
сім'я?
|
Державну
соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям
|
НЕЗРОЗУМІЛЕ
державну
соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям
|
293
|
На
який розмір відсотку збільшується рівень забезпечення прожиткового
мінімуму
для кожної дитини-інваліда, яка входить до складу малозабезпеченої сім'ї?
|
Для кожної
дитини (крім дитини-інваліда), яка входить до складу малозабезпеченої
сім'ї, рівень забезпечення прожиткового мінімуму збільшується на
10 відсотків, а
для кожної дитини-інваліда,
яка входить до складу малозабезпеченої сім'ї, для кожної дитини, яка
утримується матір'ю (батьком, усиновителем), що не перебуває у шлюбі, і запис про батька (матір) цієї
дитини у Книзі реєстрації народжень провадиться в
установленому порядку за вказівкою матері (батька), для кожної дитини, в якої
один або обоє батьків є інвалідами I або II групи, - на 20 відсотків.
|
Державну
соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям, 5
|
294
|
На
який строк може бути продовжена тривалість документальних планових
перевірок
великих платників податків?
|
82.1.
Тривалість перевірок, визначених у статті
77 цього Кодексу, не повинна перевищувати 30 робочих днів для великих
платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 10 робочих днів,
інших платників податків - 20 робочих днів.
Продовження
строків проведення перевірок, визначених у статті 77 цього Кодексу, можливе
за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 15
робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого
підприємництва - не більш як на 5 робочих днів, інших платників податків - не
більш як на 10 робочих днів.
|
ПК,
82
|
295
|
На
який строк може бути продовжена тривалість документальних позапланових
перевірок великих платників податків?
|
82.2.
Тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок,
що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту
78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього
Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників
податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних
осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов,
визначених в абзацах третьому - восьмому цього пункту, - 3 робочі дні, інших
платників податків - 10 робочих днів. Продовження строків проведення
перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням
керівника контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих
платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2
робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.
|
ПК,
82
|
296
|
На
який строк обирається Голова Національного агентства з
питань
запобігання
корупції?
|
Голова Національного
агентства обирається агентством строком на два роки з числа його членів. Одна
й та сама особа не може обіймати цю посаду два строки підряд.
|
Запобігання,
6
|
297
|
На
який строк призначається державна соціальна допомога малозабезпеченим
сім'ям?
|
Державна
соціальна допомога призначається на шість місяців.
Одиноким
особам, визнаним за результатами медико-соціальної експертизи непрацездатними, які
не мають інших джерел
до існування, державна
соціальна допомога може бути призначена
на строк визнання особи непрацездатною.
Одиноким
особам, які досягли 65-річного віку і не мають інших джерел до
існування, державна соціальна
допомога може бути призначена довічно.
|
Державну
соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям, 5
|
298
|
На
який строк призначаються члени Національного агентства з питань
запобігання
корупції?
|
3.
Члени Національного агентства призначаються на посаду Кабінетом Міністрів
України строком на чотири роки за результатами конкурсу. Одна і та сама особа
не може обіймати цю посаду понад два строки підряд.
|
Запобігання,
5
|
299
|
На
яких осіб із запропонованого переліку поширюються обмеження щодо одержання
подарунків відповідно до Закону України "Про запобігання корупції"?
|
Стаття
23. Обмеження щодо одержання подарунків
1.
Суб’єктами, на яких поширюються дія цього Закону, є:
1)
особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого
самоврядування:
а)
Президент України, Голова Верховної
Ради України, його Перший заступник та заступник, Прем’єр-міністр України,
Перший віце-прем’єр-міністр України, віце-прем’єр-міністри України, міністри,
інші керівники центральних органів виконавчої влади, які не входять до складу
Кабінету Міністрів України, та їх заступники, Голова Служби
безпеки України, Генеральний прокурор, Голова Національного
банку України, Голова та
інші члени Рахункової палати, Уповноважений Верховної Ради України з прав
людини, Голова Верховної
Ради Автономної Республіки Крим, Голова Ради
міністрів Автономної Республіки Крим;
б) народні депутати України, депутати Верховної
Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад, сільські, селищні,
міські голови;
в)
державні службовці, посадові особи місцевого самоврядування;
г)
військові посадові особи Збройних Сил України, Державної служби спеціального
зв’язку та захисту інформації України та інших утворених відповідно до
законів військових формувань, крім військовослужбовців строкової військової
служби;
ґ) судді, судді Конституційного Суду України, Голова,
заступник Голови, члени, інспектори Вищої ради правосуддя, посадові особи
секретаріату Вищої ради правосуддя, Голова,
заступник Голови, члени, інспектори Вищої кваліфікаційної комісії суддів
України, посадові особи секретаріату цієї Комісії, посадові особи Державної
судової адміністрації України, присяжні (під час виконання ними обов’язків у
суді);
д) особи рядового і начальницького складу
державної кримінально-виконавчої служби, податкової міліції, особи
начальницького складу органів та підрозділів цивільного захисту, Державного
бюро розслідувань, Національного антикорупційного бюро України;
е)
посадові та службові особи органів прокуратури, Служби безпеки України,
Державного бюро розслідувань, Національного антикорупційного бюро України,
дипломатичної служби, державної лісової охорони, державної охорони природно-заповідного
фонду, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та
реалізацію державної податкової політики та державної політики у сфері
державної митної справи;
є)
члени Національного агентства з питань запобігання корупції;
ж)
члени Центральної виборчої комісії;
з)
поліцейські;
и)
посадові та службові особи інших державних органів, органів влади Автономної
Республіки Крим;
і)
члени державних колегіальних органів;
2)
особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на
виконання функцій держави або місцевого самоврядування:
а)
посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1
частини першої цієї статті;
б) особи, які не є державними службовцями,
посадовими особами місцевого самоврядування, але надають публічні послуги
(аудитори, нотаріуси, приватні виконавці, оцінювачі, а також експерти,
арбітражні керуючі, незалежні посередники, члени трудового арбітражу,
третейські судді під час виконання ними цих функцій, інші особи, визначені законом);
в) представники громадських
об’єднань, наукових установ, навчальних закладів, експертів відповідної
кваліфікації, які входять до складу конкурсних комісій, утворених відповідно
до Закону
України "Про державну службу";
забороняється безпосередньо або через інших
осіб вимагати, просити, одержувати подарунки для себе чи близьких їм осіб від
юридичних або фізичних осіб:
1) у зв’язку із здійсненням такими особами
діяльності, пов’язаної із виконанням функцій держави або місцевого
самоврядування;
3. Подарунки, одержані особами,
зазначеними у пунктах 1, 2 частини
першої статті 3 цього Закону, як подарунки державі, Автономній Республіці
Крим, територіальній громаді, державним або комунальним підприємствам,
установам чи організаціям, є відповідно державною або комунальною власністю і
передаються органу, підприємству, установі чи організації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
4. Рішення, прийняте особою, зазначеною у пунктах
1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, на користь особи, від якої вона чи
її близькі особи отримали подарунок, вважаються такими, що прийняті в умовах
конфлікту інтересів, і на ці рішення розповсюджуються положення статті 67 цього
Закону.
|
Запобігання,
23
|
Коментарі
Дописати коментар